onsdag den 16. november 2016

Stjerneskud


VELKOMMEN TILBAGE!!

Hejsa allesammen, så er jeg tilbage igen. Ikke med det vilde, men i skal da lige se hvor fin mit stjerneskud det blev. Det er et helt klassisk stjerneskud, med specielle er kun at jeg selv har filiteret fiskene som skulle bruges til det.




Det er klassisk med et stykke brød i bunden, stegt på panden med en smule smør. Derefter tog jeg noget salat (alt efter hvad man har lyst til) og ligger på brødet. Derefter tog jeg den lækre fiskefilet som jeg selv har filiteret, paneret og stegt i frituren, og placerer cirka på midten af brødet. Derefter den anden del af fiske dampes og ligges for enden af fiskefileten. Dernæst skal der bruges nogle rejer (du vælger selv mængden) og ligger ovenpå. Der pyntes med noget kaviar, agurker, citron skiver og dild. Så har du en lækker stjerneskud.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar